zaterdag 13 maart 2010

zaterdag 13 maart 2010

Een tijdje geleden dat ik geschreven heb, maar ik ben mijn blog niet vergeten hoor. Moet alleen even inspiratie opdoen, die ik nog steeds niet heb, maar ik probeer het wel even. Sinds ik voor de laatste keer geschreven heb is er niet zo erg veel boeiends gebeurd. Twee onvoldoendes teruggekregen, bij de bibliotheek gewerkt (waar het overigens doodsaai is, saaier dan ik had gedacht), wat essays geschreven en naar Ik Hou van Holland geweest, wat ontzettend leuk was (en dus eigenlijk wel boeiend is). Omdat een studiegenootje had verteld dat ze ooit nog eens ontzettend graag naar Ik hou van Holland wou, vroeg ik haar mee toen ik een uitnodiging binnen kreeg (die geheel onverwachts kwam trouwens, er bleek nog een extra opname te zijn en ik stond op de reservelijst, dus mocht opeens komen). Jammer genoeg niet gewonnen, maar wel een chaotische en gezellige avond gehad.
Mijn inspiratie is echt totaal op het nulpunt, dus ik ga maar eens richting bed (à la televisie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten