vrijdag 26 maart 2010

vrijdag 26 maart 2010

Ik weet niet genoeg voor een boek, te weinig voor een blog en mijn inspiratie duurt meestal zo'n half uur. Dan is het wel weer voorbij. Mijn al jaren lopende droom is om een boek te schrijven. Een verhaal neer te kunnen zetten waarbij mensen het boek niet weg willen leggen. Een hardcover in handen houden met mijn eigen naam erop, het lijkt me het mooiste dat er is. Mijn Nederlandse docente heeft ooit gezegd dat het er in zat, een boek schrijven. Het zat in mij. Hopelijk zit het er nog steeds, want ik wil niks liever.
Vandaag heb ik de rode draad gevonden. Ik liep naar pianoles, en wist waar het over moet gaan. Voor het eerst sinds jaren heb ik weer hoop, ik ben benieuwd hoe lang dat zal blijven.

1 opmerking:

  1. Leuk, ik ben benieuwd! Zit zelf ook de hele tijd met het idee om te proberen een boek te schrijven, maar heb nog geen idee waarover XD.
    Succes met schrijven!
    PS Kan je al iets vertellen over je rode draad (A)?

    BeantwoordenVerwijderen